Handen en decolleté – huidverjonging met Restylane®

Restylane is een van ‘s werelds meest gebruikte producten op basis van hyaluronzuur. Hyaluronzuur is een natuurlijke suiker die in het lichaam voorkomt en de huid vocht, volume en elasticiteit geeft.

De behandeling met Restylane is zeer geschikt om de huid te verbeteren en te verstevigen. Dit geldt ook voor de huid van uw handen en decolleté!

De verslapte huid op handen en decolleté wordt steviger, met een heel natuurlijk resultaat. Door middel van deze huidverjongende behandeling ziet uw huid er weer jonger en strakker uit!

Resultaat van een behandeling met Restylane®

Wat doet een behandeling met Restylane®

Naarmate u ouder wordt, verliest uw huid, dus ook de huid van uw handen en decolleté, aan elasticiteit en volume. Als gevolg daarvan wordt de huid slapper en kunnen er plooien en groeven ontstaan. Restylane Refyne is een zachte hyaluronzuurgel, ontworpen om deze rimpels en plooien glad te strijken en de huid weer een natuurlijk, jonger uiterlijk te geven.

Het effect van de behandeling houdt – voor de handen – ongeveer 10 maanden aan. Voor het decolleté wordt een herhaling na 6 maanden aanbevolen om het maximale resultaat te behouden.

Nazorg
De huid behoeft geen bijzondere nazorg. U kunt direct uw dagelijkse bezigheden weer hervatten.

Zijn er bijwerkingen te verwachten?
Hyaluronzuur is een stof die van nature in de huid voorkomt. Het hyaluronzuur in Restylane is bijna identiek aan het lichaamseigen hyaluronzuur, waardoor de kans op bijwerkingen minimaal is.

De mogelijke neveneffecten van een behandeling kunnen tijdelijke milde zwelling, roodheid en soms een paar blauwe plekjes zijn. Dit wordt eerder veroorzaakt door de injecties dan door het product zelf en zal snel verdwijnen.